Lukijat

torstai 1. marraskuuta 2012

toka duunipv(:

jjees, eli toka työpäivä takan, ja fiilikset o iha korkeel :D tein duunii se 9,5 tuntii ja tuntuu iha silt et olis ollu siel muutaman tunni vähemmä(: henkilökuntaa nyt ku on tutustunu paremmpi, ni ne on iha huippu tyyppei :D ja iltavuorot on ihania!:D siel ei oo ollenkaa ruuhkaa, ja asiat voi tehä iha rauhas(:
                       ja joo, tnä tein siis melkee kaikkee samaa ku eile, eli vein roskia, pyyhin lattoita, pyyhin lasivitriinejä, tarjoilin salaatteja, blokkasin, jjaa sit uusia juttui oli et olin kassalla, mikä oli iha jees loppuje lopuks, menee kuitenki viel hetki oppii nää kaikki kassa jutut ulkoo(: jja sit viipaloin hunajamelonii, ja kuutioin vuohenjuustoo(: jja sit nää duunikaverit näytti mulle mite tehää erikoiskahveihi niit siistei kuvioit ja sit yritin itekki joihinki tehä, ja otin yhest kuvan ja liitän sen sit tähä(:
                         ja siis nyt osaan jotenki käyttää kassakonetta, tehä erikoiskahveja, ja tehä niihi niit mageit kuvioit(: mun lempijuoma on ehk kuitenki viel joku smoothie tai kaakaokermavaahdol , koska en kuitenkaa oo viel oikee tykästyny toho kahvi juomisee :/ 
                         päivän kohokohtii oli ehk se ku joku alkoholivaikutuksennalane tuli sinne uhittelee mulle et se haluu ottaa mun kaa matsii yms, ni sit nää duunikaverit soitti vartijat siihe, ja ne ohjas sen sit pois sellosta(: jja tietenki toi erikoiskahvie tekemine ja kuvioide oppimine! eipä mulla nyt tähä päivää muuta lisättävää :)

1 kommentti: