Lukijat

keskiviikko 31. lokakuuta 2012

ensimmäine duuni pv(:

No ensimmäine työpäivä oli just kiva, jja sain tehä aika paljo kaikkee (: mun työtehtävii kuulu mm. tiskaus, astoiden takaisin laittaminen, ja likaisten astoiden hakeminen pöydistä (blokkaus), roskien, pahvien ja ongelmajätteiden lajittelu mestaan?:D, jja sit limukaapin järjestely ja täyttö, salaatin teko, teepussien täyttö, tavaralastin purkaminen, pöytien- ja lattioiden pyyhkimistä, smoothien tekeminen, kävin myös kaupassa ostamassa erilaisia maitoja sekä hakemassa ********aa ***********a (; toi o iha teiä lukioide kiusaks laitettu tähdil noi koska se on vaitiolovelvollisuus(: jjjjaa no ensimmäine duuni pv oli tosijees koska siel oli aiva mahtava henkilökunta! läppä lentää ku viimeistä päivää ja sain kaikilt aika paljo kehui, jopa pomolta, varmaa just siks koska se kyseli et onks kenelläkää purkkaa tai mitn, ja sit tarjosin sille ku mul just oli , ni sit se anto mulle heti suklaapatukan, ja rupes juttelee tosi ystävällisesti et mil alal oon, ja sitä enne se oli huutanu siel kahelle tettiläiselle koska ne jtn sotki siel ja sluibas(: ssssit hajotin heti ekan päivän lasin, mut se eei kai ollu oikee mun syy ku otin sen siit tiskikoneest kätee, ja se ei osunu mihinkää, mut sit se yhtäkkii posahti siihe mun kätee säpäleiks ..:D siin sit naurettii porukal ja ruvettii siivoo(: mutta jees, no huome takas duunii ja teen varmaa aika pitkän päivän et tuun sit illal päivittelee tänne blogii sitä(: kiiittttttooooosheei((:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti