Lukijat

keskiviikko 7. marraskuuta 2012

6.11.2o12

tiistaina oli aika pitkä päivä, jouduin heräämään 5 aikaa et ehtisin syömää, lenkittää koiraa ja tehä kaikki jutut mitä nyt yleensäkki teen aamul enne ku lähen minnekkää, ja sit piti ehtii 6:18 junaa ja sit olin sellol joskus 6:30 aikoihi ja alotin about heti työt ku pääsin sinne, ja lopetin työt vast puol kuus et olin se joku 10,5h mitä en jotenki nyt saa laitettuu sinne verkkoon, ja toimin koko aamun klo 12 asti kylmäkkönä ja tein kaikkia sämpylätilauksia joihin viipaloin eri kasviksia ja vihanneksia(: päivän hauskin uttu oli ehkä siinä ku mulle keksittii nimeks MacGyver ja syytä entiiä, ja nyt ne kutsuu mua siel työpaikal MacGyveriks...:D jjja kylhä toi on melko raskast tehä noi pitkii päivii, mut lähen laivale perjantain ni lähen töist sit vähä aikasemmi ,  ni saan niit tuntei pois, + meen ens kuus laivalle ja lähen jo keskiviikko aamul, ni mun pitää alottaa jo nyt niitte tuntie tekemine pois (: eipä tässä ihmeempiä, bye!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti